Hjärtans dag

Snart är det Alla hjärtans dag och affärerna pyntar och har sig med en massa hjärtan hit och dit. Jag personligen tycker att det har blivit så himla stor grej av det hela! Jag menar måste vi ha en speciell dag för att visa hur mycket vi tycker om en viss person? Nej, man ska visa/säga det lite när som. Sen att det ska köpas en massa med. Menar okej det är sött med ett kort eller en lite nalle men det viktigaste är väl att man får vara med dem man tycker om och inte själva presenten...eller?


Jag tycker att det är väldigt mycket Alla hjärtans dag= för par. Men det är all sorts kärlek! Familj, vänner mm! Så även om jag tycker att det inte behövs en speciell dag för att säga hur mycket man tycker om en person så tycker jag att VI ALLA ska ta oss tid och visa/säga det lite extra den 14e februari som är Alla <3 dag! =)


Förresten ni får gärna berätta, (om ni nu ska "fira" den 14e), hur ni ska fira och med vem? =)




Xoxo Love U all!


(Sessan)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker me det e lite för mycket me alla hjärtans dag. Men visst det kan va mysigt att faktiskt verkligen få någon man tycker om att hitta på något elldeles extra just den dagen men som du säger ska man visa det lite när som..Det behövs liksom inte igentligen en speciell dag.

Ja du vet säkert vem jag ska fira den me;)

Hoppas du får fira den me den du vill=)

Kram

2009-02-10 @ 18:52:34
Postat av: Anna

Jag e väl en sån där tråkig som singlarna irriterar sig på, jag ska fira med min pojkvän. Blir nog en god middag här hemma. Ev. en present, en liten. Men jag brukar köpa presenter lite då å då iaf. kram

2009-02-10 @ 19:29:28
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Vero

Hej och tack för kommentaren inne hos mig.



Jag tycker man kan visa kärlek och vänskap till alla runt omkring sig denna dag. Jag har bjudit in min bästa vän och familj på en middag för att visa att jag uppskattar dem mycket. Maken får nöja sig med långfrukost tillsammans med mig.



Ha en fin kväll/natt!

2009-02-10 @ 23:33:27
URL: http://pysselgrottan.blogspot.com
Postat av: Sanja

Jo jag håller faktiskt med dig, det är alldeles för mycket stohej runt Alla hjärtans dag, och just det där att de bara riktar in sig på PAR och inte alla andra man håller kära. I Finland har dom "Vännernas dag" istället för typ som jag skulle kalla det vi har i Sverige "Kärlekens dag".. Varför kan man inte bara göra så att man firar med ALLA man älskar och håller kära istället för EN enskild person?? =/ Tycker jag är dumt =/

2009-02-11 @ 11:40:02
URL: http://svartrosa.blogg.se/
Postat av: Bea

Visst ska man alltid visa/säga det men det är mysigt men en särskild dag att kunna ta sig tid och mysa med varandra ändå =P

Fast jag skickar alltid något meddelande till mina föräldrar och lillsyrran oxå... kram

2009-02-12 @ 18:22:52
URL: http://karenina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0