Barns kommentarer =)

NU ska ja försöka bli bättre på att blogga! =P Hehe..


Städade min skrivbord/databordslåda idag och hittade ett papper med roliga kommentarer barn har sagt. Tänkte jag skulle dela med mig av dem så ni får er ett skratt om ni nu har samma humor vill säga...=P Här kommer dem:


Pedagogen läser en saga för barnen och i boken är det blåbär...

Barnet: " Jag tycker inte om blåbär!"

Pedagogen: "Vad tycker du om för bär då?"

Barnet: "Gris!!"


****************************************************************************

Barnet: "Titta, håret sitter fast på mitt huve."

Pedagogen: "Det är väl bra."

Barnet: "Min pappa har inget hår.

Pedagogen: "Satt inte hans hår fast?"

Barnet: "Dä har flugit upp till himlen!!"


****************************************************************************

Vi är några som spelar fotboll på gräsmattan.

Flicka springer runt och ropar: "Lugna er tjejer, lugna er tjejer!"

Pedagogen: "Det är ju match!"

Flickan: "Va..? Radio Match??!"


****************************************************************************

Vid matbordet:

Pedagogen: "Du kan försöka bre din macka själv."

Barnet: "Va ska jag göra det själv?"

Pedagogen: "Ja."

Barnet: "Ryck mig i fjädern!!"


****************************************************************************

Hehe..ja barn kan vara roliga. =P Jag har flera men tänker inte dela med mig alla kommentarer idag, får dela upp det lite! Ska iväg och shaka rumpan nu...även om jag inte riktigt känner för det men men. Vi hörs!


Xoxo you know that you love Me!

(Sessan)







Kommentarer
Postat av: Anna(twin)

Hahahaha det va roligt=) den sista va roligast. haha dra mig i fjädern=)

Kram

2009-02-09 @ 18:13:19
Postat av: Josselini

haha :D gillar sånna gamla grejer :) det är kul att höra saker som man själv har sagt ! typ den här har jag fått höra i hela mitt liv :



Jag, mamma och pappa sitter i bilen, vi åker mot stan, och svänger ner vid norrby, då ser jag ett tält där en gubbe står utanför :



Jag pekar och ser mannen !

- Kolla gubben, han bor i ett tält! Antingen är han tokig eller så är han finsk !

2009-02-09 @ 23:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0