Stor saknad

Den senaste tiden har jag saknat pappa något oerhört.. vet inte vad jag ska göra.. ville inte bli ledsen och sårad igen. Vill inte att det bara ska vara jag igen därför tar jag avstånd istället.. och låter det som sker ske. Vad det är får ödet visa..

Om två veckor ses vi igen och då är allt bra som vanligt när vi träffas och det är oerhört skönt att veta. Men vad händer sen? Som sagt ödet får visa det..

Ödet är i våra händer.. Bestämmer vi vad som händer eller ska hända eller är det ödet?

Jag vet inte om jag vågar tro på det.. tyvärr..

Känner stor sorg över saker man missat och all förlorad tid men det kan inte vara försent. Man har väl hela livet på sig att åtgälda allt som skulle hänt annorlunda. Vad tror ni?

Sist men inte minst vill jag säga att jag trots allt så Älskar jag dig, Pappa!

Kramar Emma

Kommentarer
Postat av: Markus

Allt går att fixa ;)

2008-09-08 @ 20:05:58
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Anna

Ta vara på tiden ni har tillsammans. Berätta för honom vad du tycker och känner. Kramar

2008-09-08 @ 21:10:36
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Det är aldrig försent att se framåt....men ödet..ibland måste människan göra RÄTT, speciellt när det gäller barn. DET ödet ska ALDRIG ligga i ett barns händer.



Älskar dig...puss å kram

2008-09-09 @ 12:26:48
Postat av: Tess

KRAM

2008-09-09 @ 12:59:08
Postat av: alexandra

Nej, den hette TEE :) jag hade bara fått det hela om bakfoten ;) Gastroskopi är när de kollar i magen ? och det gjorde de inte.. bronkoskopi när det kikar i bronkerna eller bronkiolerna, och det gjorde det inte heller. Hm. :P Inte för att rätta dig elr så. . haha.. Går du ngn sådan utbildning eller?

2008-09-11 @ 21:51:09
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/
Postat av: alexandra

oj det lät lite tyket kanske :o jag missade det sista du skrev. Jag har min APU på sjukhuset i Borås ;) Bor du själv i Borås eller bor du i Lund ? ;P Eller ni kanske är två som har bloggen? mohah. Jaja, iaf heter undersökningen TEE, Ultraljudsundersökning av hjärtat via matstrupen :)

2008-09-11 @ 22:00:53
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/
Postat av: alexandra

okejokej ! ;P trevligt med folk från Borås ! på infektionen ;D Har du jobbat på sjukhuset i Borås?

2008-09-13 @ 16:36:09
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/
Postat av: Linda C

Jobbigt med saknad. :`(

2008-09-13 @ 18:55:02
Postat av: Karolina

Emma, du är så gullig när du skriver på min blogg. Tack! Jag kan känna igen mig i en relation med en äldre familje medlem. Jag fick dock bara en känsla som är svår att beskriva för andra...jag bjöd hem den här personen som jag inte sett på några år och som jag idag ska hämta på flyget. Lite ont imagen har jag men känner att det är något jag måste göra utan förväntningar på något...det handlar inte om det ens. Stor kram Karolina

2008-10-22 @ 09:44:28
URL: http://esterochkonrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0