Seeeg!

Seg är det STORA ordet för idag! Har varit så seg idag! Först hade vi simning med klassen sen hem och äta lite ut med hunden sen jobba 1 timma. När jag kom hem från jobbet så la jag mig i sängen för att vila lite och råkade somna..hehe...sov 1 timma sen iväg till dansen. Men jag var inte den enda som var seg...var några stycken som var det..Är nog för det här vädret! Det bara regnar och regnar och idag har det blåst exra mycket så det har inte gått att ha något paraply!

Såg på Prison Break nyss..fan vad det är spännande! Nu börjar dem ju upptäcka hela gänget och det är INTE bra!!! Det är nog den bästa serien jag sett! Fast nu börjar den bli lite tjatig...så är ganska skönt att det är sista säsongen nu! Annars gillar jag Gossip girl, Grays Anatomy och Desperat Housewifes. Har DU någon serie som du BARA måste följa??

Ska lägga mig nu tänkte jag..har en heldag i skolan imon..uscha...=(


Dansbruttorna! ;D


Seeega Jag!

Xoxo you know that you love Sessan


Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

Hoppas du haft en nice dag idag!

2008-11-11 @ 15:03:00
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med och tävlar hos mig ^^

2008-11-11 @ 19:44:35
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Markus

Är lätt att vara seg i höstvädret :)

2008-11-11 @ 19:54:36
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Va söt du är som Pom-Pom tjej.



Puss å kram

2008-11-12 @ 12:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0