Ledig

Idag har jag varit ledig, har varit så skönt att få sova ut lite. =) Har varit duktig och skrivit klart mina VFU planeringar och ritat gubbar till min rörelsemoment. Sen var jag på min praktikplats och lämnade in enkätundersökningen som vi ska göra. Vi ska titta på vad lärarna/pedagogerna anser att fysisk aktivitet påverkar barns inlärningsförmåga.

Sen har jag lagat lite mat och bakat. Bakade en typ av mördegskakor. De blev rätt goda, doppade dem i socker. De håller sig länge så behöver inte tänka på att jag måste äta upp dem med tanke på att jag inte äter så mycket sött.

Glömde skriva att imorses så höll jag på att ramla! =P När jag var ute och gick med hunden imorses så var det så halt att jag nästan ramlade! Usch det var pinsamt! Men jag tror ingen såg mig! Hehe...

Ne nu ska jag gosa lite med hunden och sen titta på Desperat Housewifes.

Xoxo (Sessan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0