Kärringarally

Ja det var det på City Gross när jag var där för en stund sedan. Allt hundra miljoner tanter som var ute och handlade, dem går mitt i gången i myrtakt.. inte för att jag hade bråttom någonstans men man kanske ändå vill gå i normal takt. Eller så går man efter dem i deras takt och helt plötsligt så kommer dem nog på att det var inte på det hållet dem skulle och så vänder dem om hur snabbt som helst och tror att gången är fri =P Vet inte hur många små tanter jag krockade med för att dem gjorde en u-sväng helt plötsligt =P

Tack för alla kommentarer jag fick på mina bilder igår, jag ser tyvärr inte skillnaden i spegeln eller på korten som ni gör. Men det värmer att höra att ni ser det och att folk lägger märke till det.

Blev förvånad och glad för att pappa ringde igår, dem ska komma hit om några veckor.. ska verkligen bli skoj.. verkar som om hela familjen ska komma. Så nu håller jag på att planera vad jag ska bjuda på och vad jag ska baka =) Några förslag? Såklart ska det vara någorlunda GI-rätt. Funderade på Gulaschsoppa men tydligen så är inte soppor överhuvudtaget särskilt bra ur GI synpunkt. Vilket är väldigt synd för jag ÄLSKAR soppor och att laga det. Blir faktiskt alltid gott, jag är bra på att göra soppa =)

Nu ska jag äta min lilla clementin som ligger framför mig på bordet.. Vilken är er favoritfrukt?
Kram Emma

Dagens nostalgicitat:
Marie till Mikael: "Du är den dummaste som går i ett par skor"
Mikael till Marie: "Jag går inte i ett par skor utan gympastikskor"
*försöker få Mikael att förstå att det heter gympaskor,
men utan något resultat*

Kommentarer
Postat av: Bea

Det är rent livsfarligt att handla ibland... en gång blev jag totalt nermejad av en tant med rollator som skulle åt något en bit bakom mig... hmmmm ananas är nog min favoritfrukt! Kram Bea

2008-11-05 @ 14:09:58
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Anna

Just nu är det clementiner :)

2008-11-05 @ 20:10:44
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Tess

Satsumas!

2008-11-05 @ 20:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0