Kaotisk dag

Denna dagen har varit hemsk, kan inte säga exakt vad problemet varit men det har varit totalt kaos i mitt huvud idag. Haft saker hela tiden att göra, och verkligen fått använda sjukvårdshjärnan genom att prioritera och det viktigaste av allt.. be om hjälp när man behöver det! Har märkt att många på jobbet har svårt för det.. måste man klara allt själv hela tiden och stressa ihjäl och framförallt inte kunna ge god vård. För det blir det inte om man stressar och bara gör enbart det man ska göra hos patienten. Det är mer än det konkreta, det är oxå stödet som behövs.

Har haft en mysig helg med mamma, vi tog en härlig höstpromenad i solskenet i lördags och tog lite kort. Har inte lagt in dem ännu men ni får se senare =)

Sitter och kollar på Design: Simon & Tomas, dem är så sjukt roliga.. finns det roligare inredare? hehe jo möjligtvis Jon i Roomservice =)

Är så sugen på att virka men har glömt hur man gör =P Haha har dessutom ingen virknål.. så då kan det bli lite svårt..

Ne nu ska jag sluta babbla och se om jag hittar någon tävling att delta i =)

Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kikar oxå på Simon o Tomas, men jag vet inte om den gula färgen?! Usch. Jag har börjat göra vänskapsband som man gjorde när man var liten. Kul o pyssla lite. Man får passa på när man jobbar på fritids ;) Kramar

2008-11-10 @ 20:40:48
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Markus

Jon är mycket härligare. Fast vill nog inreda våra framtida rum på egen hand :)

2008-11-10 @ 20:44:52
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Sara

Den är tyvärr redan avslutad och en tjej som heter Cecilia vann den!

2008-11-10 @ 21:39:04
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack för en mysig helg med dig och Markus!

Han kommer upp i huvudet, den där Sawgubben ibland men då bara visslar jag så är jag inte rädd längre!!



Puss å kram å även OJDÅ å VOFF

2008-11-11 @ 09:49:40
Postat av: Tess

Oooh! Virka! Jag virkar hur mycket som helst.. Vi kan ha syjunta!!!



Vet inte vilken avd du pratar om, men jag har också märkt det på vissa av våra onkisar att de har vääääldigt svårt att be om hjälp. Jag älskar de två avd jag är på i Landskrona, helt underbar stämning där. Där vill jag jobba!!!!!!

2008-11-11 @ 16:42:02
URL: http://tesshime.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag gillar inte inredningsprogram :)

2008-11-11 @ 19:08:14
URL: http://www.project13.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0