Helgen som varit

Jag var på födelsedagsfest/förfest i lördags hos Erica. Vi var några stycken och det räckte för vi hade nog inte fått plats fler i den lilla lägenheten. =P Hehe...Vi tjöta lite och lyssnade på musik hos Erica innan vi drog ut till Harrys. Det var lagom med folk och vi fick dansa av oss! Va längesen man fick göra det! =D

På vägen hem träffade jag på Tobias, en jag jobbat med och hans barndomskompis Blom som jag bara snackat med över msn. När jag såg dem så var det typ " Men där e ju Tobbe! O där är ju Blom!" =P Hehe...och Blom bara "Det är ju DU!" Jag bara "Ja det är jag ja.." hehe...Så vi stod och tjöta lite med dem innan jag, Lena och Angelica drog hem till mig för att äta lite smörgås och kladdkaka med sprutgrädde...=P Ja jag vet lite sent att äta det men äsch! Man får ibland! Sen gick vi och la oss..Söndan var bara seg, var inte bakis och det var skönt det. =)

Idag måndag har man vart i skolan och haft lite idrott...vi spelade lite intervallträning och fotboll..vilket va sådär för fotboll är inte riktigt min grej! Men men det gick ändå. Sen träffade jag Angelica i stan för hon skulle hämta ett nytt busskort för i lördags när vi åkte ner till stan och hon stoppade ner kortet så pep det, hon försökte igen men det pep igen. Busschaufören tog kortet och gned det på sitt ben och det gick av mitt i tu! Han bara " Det var sönder": Det var det fan inte! Han tog ju sönder det! Men som tur var så fick Angelica ett nytt hon hade sparat kvittot me då hon fyllde på det i fredags...Man tycker ju att han kunde ha bett om ursäkt för att han gjorde sönder det! Men ne det gjorde han inte!

Ne nu ska jag titta på Prison Break!!! Skitbra serie! För er som inte tittar säger jag bara att ni missar nåt!!

Lägger in lite kort från lördagskvällen.


Lena och jag


Angelica och jag


Crazy me ;P


Vi tre


Redo att parta!


Puss på er! ;D

Xoxo you know that you love ME!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Håller med dig om Prison Break...den är bara såååååå bra!!!!

Kul att du hade kul i helgen...hmm va kul det här blev ha ha



puss å kram

2008-11-03 @ 23:35:38
Postat av: Bea

Meh, sikken jäkla busschaffis! kram

2008-11-04 @ 09:04:47
URL: http://karenina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0