Dålig dag...

Ja idag har det inte varit någon vidare dag. Eller iofs badet var väl skoj och att få umgås lite med min Twin...Men annars har allt bara känts blä idag! =( Fick reda på att jag inte klarat tentan i anatomi...Vilket jag är lite besviken över...Jag orkar verkligen inte plugga till någon omtenta när vi har en till tenta den 5e december och omtentan är den 15e december. Sen har vi ett fördjupningsarbete som ska va klart innan jul...fy orkar verkligen inte! =(

Sen på allt detta så har jag ont i min fot och handled! I morses kunde jag knappt röra min handled men nu är det lite bättre...Sen har jag ont i halsen oxå! Så börjar bli sjuk vilket jag verkligen INTE har tid med! =( Jaja...Sen är mina känslor upp och ner...Vill väl egentligen bara lägga mig under täcket och få ligga kvar där...För jag har ingen ork mer!



Xoxo Do you love me? (Sessan)

Kommentarer
Postat av: Poison

Stackarn. Låter som en stressad jul framför dig. Trisst. :/ Du får inte bli sjuk nu till dansuppvisningen. :P



Kram Jenny

2008-11-27 @ 07:37:00
URL: http://poisonpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0