Frisk för att vara sjuk

Idag hade jag den muntliga redovisningen av mitt arbete om Endometrios och det gick superbra. Fick MVG för både redovisning och arbetet.. är så jävla stolt över mig själv =)


Vill tillägna denna blomma till min mamma som jag älskar så himla mycket och saknar.
Du måste komma hit snart.. kan inte vara utan dig ända till midsommar förstår du väl!!

Tycker det är så kul för jag har börjat maila med min faster. Så skönt att hålla kontakten uppe..

Alltså jag undrar vart vårt samhälle är på väg när man inte kan få en simpel liten nageltrångsoperation på vårdcentralen. Är dem som jobbar på vårdcentralen bottenskrapet eftersom dem inte kan göra det där? Den är inte så avancerad och tar inte så lång tid. Istället ska det skickas remiss till en kirurg.. Att man ska behöva vara frisk för att få rätt vård är tragiskt!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till ditt MVG :)

2008-05-26 @ 15:26:49
Postat av: Daniel

Congrats!!!

2008-05-26 @ 19:56:11
URL: http://deadlyghostwire.webblogg.se/
Postat av: madde

köpte dom på skopunkten för 199kr, finns i helsvarta o gröna, dom gröna e skitfina men fanns ej i min storlek. =(

2008-05-27 @ 01:23:39
URL: http://muffinsmadde.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack älskade ungen min....jag kommer så till dig när mitt "barnvaktande" är över. Saknar dig oxå otroligt mycket!!

Puss å kram

2008-05-27 @ 10:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0