Modevisning

Hej igen! Nu börjar dagen gå mot sitt slut och skönt är väl det för jag är såå seg och trött. Vet knappt vad jag heter hehe..=P Så för min del är det sängen som gäller snart. Men först ska jag berätta vad jag har gjort efter skolans slut...

Efter att jag slutat skolan handlade jag lite inför grillningen imorgon hos Anna ska bli så mysigt och roligt. =D Sen kom jag hem vilade lite sen åkte jag till Angelica. Var första gången man fick se hennes lägenhet och den var jättefin och mysig. Gillar dina möbler hehe...=) Fick även träffa på hennes två katter, hm...så glömsk som jag är så kommer jag tyvärr bara på ett av namnen och det är Mirre, får skriva en annan dag vad den andra katten heter...Katta och namn är inte bra hehe...Ingen bra kombination när man ska jobba på en förskola sen men men det får man ta då. =P


Angelicas ena katt


Angelicas andra katt

Efter att jag kikat runt i lägenheten och klappat katterna drog vi till stan. Vi skulle till Caroli församlingshem för att bland annat titta på Jossans kollektion av hennes kläder som hon har sytt under sitt första år på design programmet på Bäckäng. Det var 4 tjejer som visade upp det dem hade sytt under årets gång och jag får säga att jag är väldigt imponerad över folk som kan sy sina egna kläder! De var riktigt coola och snygga kläder! =) Var lite underhållning i form av ett band som spelade och två tjejer sjöng, de sjöng bra men tyvärr så spelade bandet för högt så man hade lite svårt att höra vad tjejerna sjöng emellanåt...Men i det stora hela var modevisningen bra. =) Riktigt snygga kläder Jossan får jag säga. Har tagit lite kort på Jossans kollektion men min mobils kamera är inte den bästa, sorry men lite ser ni iallafall.


Jossans kläder =)


Jossan står längst fram. =)


Jossan (vänster) och en annan designer

Ne nu ska jag bara ta det lugnt innan jag ska stänga ögonen för idag. Tack och hej vi syns en annan dag.

Xoxo (K)


Kommentarer
Postat av: Markus

Låter som en trevlig dag!

2008-05-23 @ 22:17:14
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0