Fredag

Jahapp...har väl egentligen inget speciellt att skriva om. Men ja va ska man säga det är fredag och gött är väl det! =) Solen skiner lite ute och det är grönt överallt. Egentligen har jag en föreläsning nu men jag, Bea och Angelica känner att vi har redan läst tilräckligt om det. Så vi drar nog en runda på stan istället. För vi måste ändå gå tillbaka till skolan för vi ska ha studiegrupp sen, *suck* men men, jag får hålla ut det är inte långt kvar nu! =) Ska bli såå skönt med lite lov igen, få koppla av, läsa vanliga böcker och såklart sola och bada om vädret tillåter det vill säga! För någon utomlandsresa blir det nog inte för man har inget sommarjobb. =(

Ne jag kommer inte på nåt mer att skriva...kanske skriver mer sen om jag kommer på nåt mer vettigt att skriva.

Xoxo K

Kommentarer
Postat av: Daniel

Låter som ett trevligt sommarlov.

2008-05-23 @ 18:00:04
URL: http://deadlyghostwire.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0