Melodifestival + nötkaka

Har precis satt in en mjuk nötkaka i ugnen och nu sitter jag och kollar på melodifestivalen =) Jag hoppas att Christer Sjögren ska vinna hela alltet =) Ne skämt o sido jag hoppas Nordman vinner men Amy är bra oxå.. Får väl se hur det blir =)

Alltså jag blir så irriterad på alla hundar som skäller här omkring. Grannen bredvid har en hund som börjar skälla när vi hostar eller nyser, det är så jävla irriterande.. sen har vi två små irriterande hundar som bor i huset mittemot som skäller så fort dem ser att vi öppnar dörren eller man visar sig.. Förstår inte att man inte uppfostrar sina hundar om man ska ha några.. även om de är små eller stora så ska dem inte skälla för minsta lilla.. Skärp er hundägare!!

Popcornkramar Emmapemma


Kommentarer
Postat av: Markus

jo, börjar bli irriterande med hundarna, snart dags för motaktion :D Mohaha

2008-03-15 @ 20:52:43
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se
Postat av: Anonym

Nä du lilla gumman....Frida skulle ju vunnit...en låt helt i mammas stil ju...puss

2008-03-15 @ 22:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0