Bränt mig =(

image146Jag har redan lyckats och sommaren är inte ens här på långa vägar =P Har bränt mig på solen redan, får nog börja med sollotion redan för detta är andra gången i år som jag redan bränt mig när jag varit ute och promenerat =P Ser ut som en jävla tomat i ansiktet haha ni skulle skratta ihjäl er om ni såg mig =) hoppas rodnaden går ner till imorgon så man slipper gå och se ut såhär på jobbet.. skulle vara pinsamt =)

Idag var vi på Willys som en del av er redan vet, när vi kom ut och skulle ta bussen hade vi missat den med bara några minuter och så bestämde vi oss för att gå en bit medans vi väntade och då kom jag med förslaget att vi skulle gå till Willys och Markus nappade direkt.. =) Vi visste inte riktigt vägen men vi gick ändå.. när vi kom till Nöbbelöv så hittade vi en jättefin park som jag vill utforska lite mer en annan dag, det fanns en liten park med ett monument från Slaget vid Lund och mycket grönt omkring =) Härligt var det! Tog ungefär en timme att gå hemifrån till Willys så det var en bra bit men nu har man motionerat som man ska iaf =)

Ne om man skulle börja laga lite mat kanske =)
Ha det gött i det vackra vårvädret gott folk =)
Kramar från tomaten Emma


Här kommer den utlovade bilden från 70-talet på min mor till höger och hennes bästa kompis Annette =)

image147

Kommentarer
Postat av: Linda P

Ni är så duktiga=)

2008-03-16 @ 17:50:05
Postat av: Markus

Får vi göra om!

2008-03-16 @ 17:52:22
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se
Postat av: Mamma

Oj vilken fin park ni hittade, dit vill jag oxå gå när jag kommer ner o hälsar på....:) Puss

2008-03-16 @ 18:28:56
Postat av: Anna

Vilken fin park det såg väldigt mysigt ut...Den kan nog bli VÄLDIGT fin när sommaren kommer om den kommer.
Vilken rolig bild på din mamma=)
HUr har du lyckats bränna dig då? Ozonlagret måste vara väldigt tunnt över lund;)

2008-03-17 @ 12:07:21
Postat av: annette

Var finns dessa vackra DAMER? I Kongo eller

2008-03-17 @ 18:47:27
Postat av: Anna H

Hur lyckas du bränna dig?!?! :D Kram

2008-03-18 @ 16:07:14
URL: http://anna1441.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0