Torsdagskväll

Japps ikväll är det dags för första torsdagskvällen av 7 eller 8 stycken. Det är först något lokalt förband som spelar på torget och sen kl 20 är det dags för talangjakt, "vanliga" människor som har anmält sig och sjunger. Men är inga talanger idag utan det börjar nästa vecka. Det är 3 talanger som tävlar och en av dom vinner och gå vidare till final som är den sista torsdagskvällen. Den som vinner får spela in en singel. =)

Sen 21. 00 är det kvällens artist som kommer. Ikväll är det Lasse Berghagen! =D Skoj att få se och kanske sjunga med i några av hans goa låtar! =) Några andra som ska komma framöver är EMD, Rydell & Qvick; David Tensta eller hur han stavas...Så ikväll ska jag gå på det med Anna (Twin) och eventuellt ska Jenny gå med oss. En sak som krockar är att bandet State of Drama spelar i parken och dem vill jag gärna lyssna och se på...får kanske klona mig, går de tro? =P Hehe...

Förresten så måste ja ju säga att ANNA har kommit hem! (En annan Anna som jag går i skolan med, =P Många anna att hålla reda på hehe). Hon har varit i Bulgarien i en vecka, men nu är hon hemma igen och på lördag samlas lilla gänget igen för att äta lite middag och titta på filmer. =) Tyvärr kommer inte Angelica =( Men vi får träffa henne sen i augusti när hon kommer "hem" igen till Borås och då får vi hitta på nåt.

Xoxo Sessan

Kommentarer
Postat av: Daniel

Är det bara Lasse du missar så tycker jag valet är enkelt. Jag hade gått på State of Drama.

2008-06-26 @ 20:43:50
URL: http://www.project13.se/blog
Postat av: Anna

Ska bli kul på lördag:)

2008-06-26 @ 20:56:01
Postat av: Emma

Adam Tensta heter han :P Inte David.. ;)

2008-06-30 @ 12:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0