julen slut..

Nu är snart helgerna över och skolan börjar om en vecka.. kan inte direkt påstå att jag hoppar av glädje men det ska bli skönt att påbörja sista terminen. Så till sommaren så kan man börja jobba på riktigt =)

För er som inte vet så har jag börjat träffa min pappa lite mer än innan.. vilket är skönt och kul =) Vill verkligen att det ska fungera denna gången.. Älskar min pappa och mina syskon så himla mycket och tycker det är synd om alla år som gått miste om!

Idag så kom det lite halka och snö till lilla Skåne som tror att dem är förberedda på allt men det blir kaos när det kommer inte ens en cm snö. Är det så konstigt att norrlänningarna skrattar åt oss här nere i södern när det kommer en cm snö?

Ska försöka skriva i bloggen lite oftare så ni hålls uppdaterade, ni får ha det så bra och jag ska försöka smälta glassen jag åt innan:
image123

Kram till er alla där ute

Kommentarer
Postat av: Mmm

Underbart god glass ;)

2008-01-06 @ 18:29:54
Postat av: Anna H

Terminerna går så fort, så snart e du klar :) Kramar

2008-01-07 @ 12:01:29
URL: http://anna1441.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0