nattsuddar

Har legat vaken i över en timme, blev hungrig så nu har jag just ätit en apelsin och så kollar jag på Hope and Faith. I förhoppningen att jag ska bli lite trött så jag kan sova några timmar igen. Sov nog för länge igår på dagen.. jaja =)

Igår började vi flyttpacka på riktigt, känns skönt att ha kommit igång med det. Men vi måste maila och höra om det finns någon form av förråd. Annars vet vi inte vart vi ska göra av saker som tex det extra bordet och julsaker. Det ordnar sig väl det med.. vi har iaf en lägenhet, det är huvudsaken =)

usch jag är fortfarande hungrig men ska inte äta mer nu, får bli till frukost =) Man kanske skulle göra äggröra med bacon till frukost.. jag var så smart häromdagen och glömde en liter mjölk på bänken, hittade den igår morse när jag kom hem. Typiskt!!

Jag är så otroligt kär i min älskade sambo, älskar dig över allt annat. Tack för att du finns! <3

Kram Emma

Dagens nostalgicitat:
I tältet i Varberg
Jag till Katta: "Ååh vad skön du är"
*Jag hade bränt mig och la armen på Kattas*

Kommentarer
Postat av: Markus

Hemskt vad pigg du var inatt, piggare än mig iaf :P

2008-12-12 @ 13:07:50
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Charlotte

Välkommen att vara med och tävla igen hos charlotte.nu! Den här gången kan du välja mellan glittriga smycken och gyllene dryck. Trevlig lussehelg!

2008-12-12 @ 16:19:58
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0