Innegrejen

Hittade denna hos Sandra och tänkte göra den här, gör likadant och länka gärna vart du hittat den =)

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg!
3. Stanna när du räknat till 10 och skriv första meningen i det sms:et.
4. Gör så på varje fråga.

Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Ok =) Vi jobbar till hög volym hårdrock, 3 kg godis ;)

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag köpte filmen.

Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Man kan ju reservera platser om man hellre vill?

Vilket sms blev du mest berörd av?
Grattis på födelsedagen min älskade brorsdotter önskar Susanne

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Jag älskar dig med!

Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Hej gumman..

Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
hihi nu gråter jag =(

Vad vill du höra mest av allt?
hehe vilken tur =P

Vad kommer att bli dina sista ord i livet?
Jag älskar dig =)


Glad lucia eller vad man säger =) Jag älskar lucia, synd man inte har något dagis att gå och kolla på. Älskar dagisbarn som sjunger lucia och julsånger, dem är så söta.

Igår gjorde jag rocky roads, julgodis som kommer från Leila.. supergott men inte så lätt att dela i bitar =P Får se hur vi löser det idag.. kan ju inte bita av bitar från den stora.. haha hur skulle det se ut.. jag och Markus sitter och mumsar i varsin ände av godiset =)

och idag ska vi till Nova och kolla på julklappar, främst till mamma.. och sen ska jag kolla på något till Markus.. för jag kommer inte hinna köpa det nästa vecka.. och för att slippa stressen så vill jag få det gjort denna helgen. Är ni färdiga med era julklappar?

Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Det tycker jag du skall göra, och nu ha jag hemmagjorda karameller också du kan få smaka p =)

2008-12-13 @ 11:16:18
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ett tips: Ta fram RockyRoadkakan och låt den ligga framme i 5-10 minuter innan du skär den. "Ligg" på kniven och låt den gå igenom, försök inte att dra den fram och tillbaka som när du skär bröd, utan bara tryck igenom den. Du kan också värma knivbladet lite, genom att tex lägga den på "utblåset" från ugnen och sätta på ugnen på typ 100 grader eller så. Använd en kniv med stort blad så att skaftet/handtaget inte kommer i vägen.

/Camilla

2008-12-13 @ 18:20:00
URL: http://erwanith.wordpress.com
Postat av: Mamma

Är nästan klar med mina julklappar, har kvar att köpa till Markus. Hoppas du hittar julklapp till mig för annars blir jag ju grinig å det är ju inte kul för er med en görtjurig mamma i jul, eller hur?? Hi hi

2008-12-14 @ 11:02:13
Postat av: Alvh

Jaa har en blå brosch, my precious:P



Tack så jättemycket, känns fint:)

2008-12-16 @ 11:55:07
URL: http://alvh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0