Long time...

Okej, tänkte att jag måste försöka ta tag i bloggandet igen. =P Det kanske blir lite mer nu när vardagen kommer tillbaka med skola och allting. Har haft ett ganska skönt sommarlov fast man bara varit hemma. Men sommarlovet har gått för fort känns det som! Kan gärna ha lite längre lov hehe..=P Men men det går ju inte så.

Det har väl egentligen inte hänt så mycket i mitt lilla liv. Iofs har min barndomskompis gått och gift sig och blivit fru Sjöström. Hade aldrig tanken på att Camilla skulle bli först med att gifta sig men men...det är väl så att de man minst anar går och gör det. =) Men är glad för deras skulle och all lycka i framtiden!

Det enda som har hänt är väl att man skulle gått och lagt på sig lite fett på vissa ställen hehe...=P Men förhoppningsvis ska väl jag försöka få bort det. Man ska inte klaga utan göra nåt åt det istället!

Anledningen till att jag inte skrivit blogg är för att jag har skaffat bilddagboken nu, jag tycker det är smidigare att bara lägga upp bilder och lite text så är dagen klar...hehe =P Ni som känner mig har fått min "namn" där och lösen ni andra får det tyvärr inte...ja om ni inte frågar efter den vill säga så kanske ni får den. ;P

Idag söndag, två dagar innan skolan börjar, (nya studenter börjar imorgon måndag 25e). Vi andra börjar på tisdag. Men iallafall var inte snack om det utan jag skulle säga att det för en gång skull är sol ute! =P Rätt skönt ute faktiskt. =) Man kan gå i kjol, ja om man är tjej då. Eller jag säger inte att killar inte får ha kjol, det är klart de får de om de vill. Men jag har nog inte sett någon kille med kjol men någon gång ska väl vara den första...så killar! Ta på er kjol! ;P

På tal om nåt helt annat så vill jag tatuera mig igen! Men jag kan inte måla. Visst kan jag gå till tatueraren och be honom rita åt mig. Men vet inte...då känns det som att jag måste boka tid. Lite dumt att ska människan rita åt mig och sen bara nej jag vill inte. Ska kolla med en vän som är duktig på att rita. =) Då får hon äran oxå att jag har hennes kreation på mig. ;P

Nu när jag var ute och gick en promenad med hunden så såg jag några MC åka förbi..och jag måste säga att det är så hett med killar på MC! Du ser en snygg båge åka förbi med en kille i ställ på sig. Man vet inte vem det är, det är kanske det som gör det lite hett? Att man bara vet att det sitter en kille men ingen aning om hur han ser ut...=P Eller är det bara jag som tycker så? Att MC-killar är heta? =P


Så en het kille på? Vad säger ni? ;P

Ne nu ska jag inte tråka ut er mer...kan nog komma på en hel mer att skriva men ne det får räcka för idag...

Xoxo You know that you love me...;)
(Sessan)

Kommentarer
Postat av: Bea

Hmmm, i filmer är de kanske heta. i verkligheten har jag bara sett typ 50-åriga gubbar med zztop skägg, inte lika upphetsande =P

2008-08-24 @ 16:10:30
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag hade en killkompis innan som gick hade kjol på sig ibland. Så det existerar.

2008-08-24 @ 16:54:50
URL: http://www.project13.se/blog
Postat av: liene

TYckte likadant och tack så mycket:D Glad att höra jag är bra på bilder.



Jag känner till det att dom som har bilddagboken bloggar mindre, elelr tvärtom. Fast tycker blogg är mycket bättre.



Ha en bra kväll!

2008-08-24 @ 17:31:52
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anna

mm det är läckert med killar som åker MC:P snart börjar skolan!!

2008-08-24 @ 20:51:45
URL: http://plutten87.blogg.se/
Postat av: Angie (:

Sv: Hah tack :D

Fin blogg

Kram :)

2008-08-24 @ 20:55:31
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: Mamma

Håller med dig om killar på MC...har faktiskt sett några här i "byn"..spanar ju du vet...:)..puss å kram

2008-08-24 @ 22:58:27
Postat av: Petra

Ja, symöten är the shit! =)

Går förresten också och klurar på en tatuering..

2008-08-25 @ 08:58:25
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Men om du ser en hojsnubbe på en customcykel.

Tänker du samma?



2008-08-25 @ 20:03:57
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0