Dans+ sorg

Idag efter praktiken har jag haft extraträning på dansen. Idag skulle vi ha på oss det vi ska ja på uppvisningen. Snälla Jenny har tryckt dom sexiga trycken på t-shirtarna. ;) Leggingsen ska vi inte ha på uppvsningen men var tvugna att ha det idag för att inte få brännmärken då vi ska göra vissa steg på golvet. Men jag lyckades ändå bränna mig! Vid foten i sidan! Aj det gjorde ont! =P Hehehe...Sen ska Lina heller inte ha den mössan utan en basker hon oxå. =) Har bara 2 gånger till att öva sen är det uppvisning!!! Ahhh!! Alltid lika nervös men det går alltid lika bra. =)

Jag var ju tvungen att ta kort på dom snygga sexiga brudarna me ;P hehe..

image118
Erica, Emelie, Jenny, Jozzan och Lina =)



Har även en tråkig sak att berätta...en gammal klasskompis har gått bort...=( Visste att han vart sjuk länge och tyvärr kunde de inte göra något mer. Så den 22e november gick han bort. Det är hemskt att människor ska dö unga. Menar vid 23års ålder börjar ju livet! Man undrar om det verkligen finns en gud där ute som vissa säger. Men då frågar man säg: Varför straffar han oskyldiga människor som han! =/ Vad har han gjort för fel för att få detta straff? Dessa svar kommer man antaligen aldrig få reda på...Får se om jag går på begravningen, vet att jag inte kommer klara av att gå själv eftersom jag är så känslig sen mamma dog...=/ Så får se om jag får med mig någon.

image120
R.I.P Rickard Carlsson

Puss & Kram från en lessen Sessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0