Längtar lite....

Ja, jag längtar lite till fredag..för då ska jag, Gerda och kanske Bea till Anna i Alingsås. För vi ska först ha lite förfest hos henne och sen ska vi dra ut i Gbg. =) Va längesen man va ute i Gbg nu så det ska bli skoj! Hoppas bara att det blir roligt...men det blir vad man gör de till..Men man brukar ha skoj när man är med Anna, får bara hoppas att Gerda inte dricker så mycket så hon håller ihop med oss..=P Sen kanske jag ska träffa en kille....och det är ju alltid trevligt. ;)

Idag måndag har jag varit ledig och kompleterat min hemtenta. Blää! Får hoppas på att det räcker! Annars jävla kärring! Hehe..=P Efter att jag pluggat färdigt tog jag med mig hunden och gick en promenad i de fina vädret! Ett riktigt vårväder idag! =D Härligt! Dem sa på radion idag att det är vår...för temperaturen måste ligga på en viss grad under natten för att de ska kallas vår och tydligen har de gjort det. Får man hoppas att vårkänslorna kommer snart då...så det pirrar i hela kroppen precis som när man är kär! =) En härlig känsla....

Har dansat idag också...gick faktiskt bra och man har alltid så skoj på dansen med tjejerna. =) Skrattar och har oss..fast Jenny var inte där idag..hon är säkert kvar i skåne..;) Undra hur hon har det...men med tanke på att hon är kvar så har hon de säkert bra.

Funderar lite på när Emma ska skriva..=P känns lite som att det bara är min blogg hehe...men hon har haft en del att göra och så tror jag inte hon mår så bra...kanske börjar bli sjuk..=( stackars Emmalajnen! Hon kan inte va sjuk nu när hon ska komma "hem". =)

Ne nu ska ja titta på Prison Break..bästa serien någonsin! =D

Pussisar från Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0