Partyfredag!

Fredag och ingen skola så skönt! Jag, Anna, Bea och Erica bestämde oss för att gå ut och parta lite på Harrys. Jag bokade bord för vi tyckte att vi kunde fira början på sommarlovet ordentligt med mat och party.

Stackars Anna hade skola idag för hon skulle göra en omtenta. Hoppas det gick bra för dig! När hon var färdig åkte jag och hämtade henne. Vi var tvugna att äta lite mat så vi drog till Max. Jag köpte en dip och det blev lite över och annas ketchup blev över oxå. Såklart skulle Anna leka lite med det. =P Tog kort på hennes fina konstverk. Hehe..Högsta bud säljes. ;P

image36
Gott eller inte...

Efter Max drog vi hem till mig för att fixa oss. Sen runt 6 tiden drog vi till Erica för att förfesta lite. Det är alltid lika trevligt att umgås med Erica, Bea och Anna...det blev en hel del skratt och flummiga kort på förfesten. =P Hehehe...

image37
My Babes ;) Hehe...

image40
Bea, jag & Anna, flummbild...;P

image38
På Harrys delade vi på Partykorg. Det är två kycklingklubbor, två revbenspjäll och pommes. Alltid lika gott. =)

Tyvärr var det inte så skoj på Harrys sen på nattklubben. =( Trist musik och lite folk...Men vi dansade lite men sen kände vi att det fick räcka för kvällen och drog hem rätt tidigt. 01.20 åkte vi hem. Men gud vad skönt det var att ta av sig skorna! Hade så ont i tårna! Men men tar man på sig såna skor får man skylla sig själv. Men i stora hela så var det en trevlig kväll, för sällskapet var det inget fel på. =)

Tack för en trevlig kväll även om det inte var det bästa på Harrys.

image39
Jag & Anna flummar som vanligt....

Puss o kram från flummiga Katta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0