Jaha...

Idag är jag lite irriterad och ledsen. Dum som jag är så tror jag alltid gott om alla. Litar på folk, men nu har jag lärt mig att man inte ska göra det! I slutändan blir man bara sårad! =( Känns som att allt bara är piss! Orkar inte med någonting, vill bara dra täcket över huvudet och stanna där tills man blir liten igen! Det var så mycket lättare då. Bara upp och leka och ha det roligt! Men men...vem har sagt att livet ska vara lätt?

image52


Vi får väl se...en vacker dag kanske det vänder...det är iallafall vad alla säger! Men börjar tvivla på det...

Har inte bara varit deppig idag. Har varit i stan med min twin Anna. Det är ju torsdagskväll så vi var där och titta på talangjakten, förbandet Kakus, riktigt bra. =) Talangjakten var med bra fast vet inte om rätt person gick vidare men det är oftast så. Andreas Jonsson var där och sjöng. Han är bra men ingen ja brukar lyssna på direkt. Vi tittade en liten stund sen gick vi och köpte varsin kebabrulle och drog in till parken för att lyssna lite på dansbandet som spela där. Sen gick vi hemåt. Vi stod och tjötade en bra stund innan vi skildes åt. Tack Anna för en trevlig kväll! =) Man har alltid skoj med dig!

Puss & Kram på er alla som finns där för mig! Ni vet vilka ni är! Ni andra kan dra åt helvetet!

//Katta

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja nog har vi alltid roligt när vi är tillsammans=)
Du ska se att allt ordnar sig tids nog men sen e det inte lätt här i livet.
See you.
Kram

2007-07-07 @ 11:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0