Snö och sol, kan det bli bättre?!

Igår kom snön och den ligger fortfarande.. så underbart, jag älskar snö =) Igår och idag har vi varit ute på promenad. Man bara fylls av glädje och julstämning.

Markus skriver så bra inlägg och kan vara så provokativ i sina inlägg emellanåt, speciellt inlägget från igår. Besök gärna honom och läs!

Jag blev så irriterad igår när jag vägde mig, hade ett förbannad hekto kvar till -10 kg och en klippning. 1 hg, fattar ni hur irriterande? Morr!!

Imorgon ska jag åka och kolla på lägenheten och se hur den ser ut.. och förhoppningsvis få skriva på papprena oxå, eller iaf till veckan som kommer så vi kan säga upp denna lägenheten, telefon, el osv. Som det ser ut nu får vi en dubbelhyra i januari men förhoppningsvis så vill nästa hyresgäst flytta in tidigare så att dem tar en del av hyran. Håll tummarna!

Sitter och gör iordning lite i bloggen, gör kategorier för mig och Katta alias Sessan. Så ni som bara vill läsa om någon av oss kan göra det lättare på det sättet men vi båda hoppas givetvis att vi får behålla er alla som våra läsare. Har börjat längst bak i bloggen eller hur man ska säga.. dvs feb 2007 så det är en del inlägg som jag måste gå igenom. Men i sinom tid så =)

Kram Emma

Dagens nostalgicitat:
*skrap på tältet*
Jag och Anna börjar skrika..
Katta: "Det var bara ett löv"
Jag: "Det var inget jävla löv"
*skrap igen*
Jag o Anna: "Aaaahhh"
Så är det Robert som kommer och skrämmer oss.

Kommentarer
Postat av: Markus

Man är ju inte direkt van vid att snön stannar kvar här i södern.

2008-11-22 @ 20:36:17
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Hellre snö än det där "pissvädret" hi hi



Håller tummarna ang lägenheten.

Puss å kram

2008-11-22 @ 23:14:29
Postat av: Jenni

Synd med bara ett hekto kvar men då vet du vad som väntar nästa gång ;) Hoppas ni får ha kvar snön där nere nu då :) Jag skickar min annars!

2008-11-23 @ 21:56:07
URL: http://jeinyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0