Stolt!

Yes! Äntligen! Har klarat min omtenta! =D Är såå glad och lättad! Jag slapp supa mig under bordet! Hehe..Nu har jag bara kosttentan kvar men den tar jag nog får vi hoppas...Sen får jag ju säga att jag är stolt över mig själv som har klarat av utbildningen hittills och sen även stolt över mig själv för att jag snart är nöjd med min kropp. =)


För övrigt kan jag säga att jag haft en mysig helg. =) Filmkväll och sovit två i en 90 säng hehe...Men allt går bara man vill! ;D Men mysigt var det!


Xoxo Sessan


Kommentarer
Postat av: Anna

haha vi ska inte vara i Gerdas lägenhet, utan i hennes lokal..=P



Kram

2009-01-13 @ 10:14:14
URL: http://plutten87.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag är oxå stolt över dig, gumman...bra jobbat!



Att ni var två i en 90 säng är väl ingen konst då det är högt i tak ha ha



Puss å kram

2009-01-13 @ 12:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0