Opp me henderna…

Bea hittade en liten liten pistol i skolan och den gick hon runt med och sa "Opp med hendena..." Hahaha...Gud vad man skratta åt det! Vi gick sen på stan och skojade om att hon skulle göra så mot busschauffören om han åkte ifrån henne. Sen fick hon gömma den när polisen åkte förbi. =P


Snacka om att man har låg humor! Haha..men vadå vi måste ju ha barnasinnet kvar vi som ska jobba med förskolebarn. =) Är så glad att jag hamnat i samma grupp som B och A. Men tyvärr fick jag inte komma med Inka, för vi fick inte vara för många förskollärare i samma grupp. Men vi kommer ändå ses ofta. =) Så man kanske överlever denna kurs trots allt!


Usch, att man ska va så seg! Vi är inte vana vid föreläsningar efter att för det mesta haft idrott på schemat! Gud vad jag saknar klassen! =( Vill ha tillbaka den! Hoppas verkligen att det blir en fest snart igen! =) Skulle va riktigt skojsigt!


Ne nu ska jag försöka mig på att få tag på Lena igen, så jag vet om vi ska på hockey eller inte...


Xoxo (Sessan)


Kommentarer
Postat av: Bea

Stick fjån stan din jävel, stick fjån stan =P

2009-01-23 @ 20:48:46
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Anna

Det känns helt fel att ha föreläsningar!! "Okaajjj" =P



Magnus och Laila va bäst ikväll =P

Kram

2009-01-23 @ 22:29:37
URL: http://plutten87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0