Plastikkirurgi??

Jag kollar på en dokumentär om två ungdomar på 17år som vill plastikoperera sig. Den ena vill fettsuga sig och den andra vill förstora sina bröst. Jag själv skulle nog aldrig kunna tänka mig att lägga mig under kniven, menar visst finns saker jag inte är nöjd med på min kropp men jag tycker det finns andra sätt att ändra på det. Eller helt enkelt lära sig att älska sin kropp som den är! Man ska inte lägga sig under kniven för någon annans skull, som att förstora brösten för då får man mer killar, utan bara för sin egen skull. Sen kanske man inte ska lägga i för mycket i brösten heller utan det ska se bra ut till sin kropp.


Det enda jag skulle kunna tänka mig att göra är i så fall att lyfta brösten sen när man fött sina barn och brösten hänger alldeles för mycket, men det är tveksamt också eftersom jag hatar allt med sjukhus! Uscha...


Vore intressant att få höra eran åsikt om plastikkirurgi och var ni står i det hela? =)




Xoxo you know that you love me....


(Sessan)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch....Jag skulle heller inte lägga mig där...Asså visst om man mår dåligt av att man har för små bröst eller något men man får se det positiva i det som är att dom hoppar inte ur om man hoppar eller springer å dom e inte i vägen som stora bröst kan vara;)

Anser inte heller att man ska få göra sånt under 20 års ålder



Kram kram

2009-02-16 @ 22:16:56
Postat av: Anonym

Skulle kunna tänka mig att operera näsan så den blir mindre (du vet att jag hatar min näsa =P) men jag vet inte om jag skulle våga. Brösten skulle väl vara en sak efter man har fått barn och ammat klart och allt... vill inte ha två påsar hängande =P hehe

2009-02-17 @ 08:18:04
Postat av: Anna (aka plutten aka den första musketören)

Jag somnar snart........



Och BTW skaffa en egen blogg!! =P



Kramar

2009-02-17 @ 12:48:38
Postat av: Sanja

Om det bara var för min egen skull så tror jag nog inte att jag skulle tveka direkt, eller om det var för medicinska skäl, det tycker jag är helt okej.. Men att göra det bara för att göra sitt yttre finare för andra är patetiskt enligt min mening, det finns andra sätt att få uppmärksamhet på om det är det man söker :).

2009-02-17 @ 17:38:01
URL: http://svartrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0