Äntligen

ja det är verkligen det rätta ordet.. jag har fått ordning på anslutningen mellan datorn och mobilen. Jag kunde föra över bilder till datorn ifrån mobilen innan man kunde inte redigera dem eller skicka dem till någon. Har iofs inte försökt skicka någon bild ännu men jag kan redigera och det sparas =) Fick leta reda på installationen på samsungs hemsida för skivan som man fick med gällde bara för windows 2000 och xp, rätt dåligt tycker jag men bra att det fanns att få tag på hemsidan iaf =)
Kan ju försöka lägga upp en bild här =)


Min söta lillebror Sebbe =)

Det gick inte lägga in en redigerad bild men denna gick lägga in. Aja.. får väl se om jag hittar vad problemet är.. =)

Igår fick jag en fartfylld eftermiddag helt plötsligt.. Jag gick på toa och när jag spolade så steg det vatten i duschen och bubblade. Trodde inte det skulle stanna upp men det gjorde det, dock så rann det inte undan sen igen. Ringde bovärden som kom hit och så visade det sig att det stod vatten ända upp till kanten i brunnen på gården så han hade ringt en sån där slamsugare (heter det så? =)). Dem höll på i säkert 1½ timme med att få loss stoppet eller vad det var som gjorde att vattnet steg sådär. Bovärden sa att det antagligen är trädrötter som förstört något. Är inte så bra på sånt där men något sånt sa han =P

Jag vet inte hur jag ska göra, om jag ska skaffa en bilddagbok eller om jag ska använda bloggen att lägga upp bilder i? Personligen tycker jag det är roligare att läsa bloggar med bilder. Men vad tycker ni? Jag behöver hjälp =)

Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Jenny - [Tävling, mode, kärlek och foto]

Haha jo det är sant! Du har helt rätt, godis, choklad etc får väntas till helgen;)

2009-02-10 @ 15:55:02
URL: http://bbasic.blogg.se/
Postat av: Tess

BILDDAGBOK!

2009-02-10 @ 16:14:09
Postat av: Anonym

Bilddagboken är bra, där kan man själv också ha koll mer på vem som kikar.

2009-02-10 @ 16:48:13
Postat av: Jenni

Söt lillebror, lik dig :)



Jag har en BDB men använder den aldrig. Lägger jag upp bilder gör jag det i bloggen för som du säger är det ju roligare med lite bilder där ibland :)

2009-02-10 @ 17:24:18
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Katta

Jag röstar för BILDDAGBOKEN!!! =P

2009-02-10 @ 17:33:58
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Monica

Hejsan! Så stor din bror har blivit :) Hur gammal är han nu?? Tiden går ju bara såååå fort!



Usch då, hoppas det ordnar sig för er med brunnen..

Inte skoj när det blir problem med avlopp, äckligt....



Jag tycker oxå att det är kul att se lite bilder imellanåt på bloggen, fast jag har ju en bilddagbok oxå, så antingen kan du ha båda eller bara bilder på bloggen... =) Men du måste fortsätta med bloggen,hihi så kul att läsa vad ni har för er!!! =)



Kramar....

2009-02-10 @ 18:34:35
URL: http://danielochmonica.blogg.se/
Postat av: Anna(twin)

Det e la roligt med bilddagbok men du får tänka hur mycket du kommer använda den..Katta använder inte sin så himla flitigt längre heller...

Kram

2009-02-10 @ 18:54:29
Postat av: Mamma

Jag tycker du ska hålla dig till bloggen, det blir väl att man skriver mera här och som Monica säger: Kan ju hålla koll på er hi hi



Söt han är, Sebbe!



Puss å kram

2009-02-10 @ 22:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0