Stress

Nu har det var så längesen jag skrev blogg att jag kände att nu är det dags för mig att sätta igång och skriva igen. =P Emma kan ju inte bara skriva det är ju ändå min blogg oxå. Hehe..så ska försöka bättra mig annars för ni slå mig okej?

Så huvudrubriken idag är stress..har känt mig så stressad den sista veckan. Varför? Jo jag har litteraturseminarie på fredag, imon med andra ord. Vi skall ha läst 3 böcker och svarat på några frågor. En del frågor var lite kluriga att svara på. Men jobbigast va ändå att läsa! Men jag är klar! Jag klarade det! Så nu känns det liite bättre! Ska plugga i helgen oxå för jag har en liten redovisning på tisdag om observationen om min handledare, hur hon har varit en ledare.

På lördag kommer även Emma och Markus att sova hos mig. =) ska bli skojsigt att få träffa Markus som man inte sett på jättelänge! Såklart ska det bli skoj att se Emma oxå även om vi sågs förra helgen hehe..=)

Har väl inte hänt så mycket annars i mitt lilla liv..kan berätta att ja börjat med GI metoden och den funkar än så länge. Har gått ner nästan 3 kg, inte för att jag direkt måste gå ner i vikt men fett ska bort..och det är fett som går bort när man tränar nu eftersom man inte har några snabba kolhydrater i kroppen. Men jag ska få den kroppen jag vill ha. Det ska gå bara man ger sig faan påt! =P Hehe

En annan rolig sak är att en viss person ringde mig idag. Blev helt chockad att personen trodde att jag inte ville prata med den men såklart ja vill det! =D Blev bara så chockad över att den personen ringde! Men helt klart glad blev jag och jag gillar att prata med personen...=)

Ne nu ska jag titta lite på lyxfällan sen sova för jag börjar 8 imon...=/ En lång dag imon, är till 4 i skolan.

Xoxo you know that YOU love me...;)
(Sessan)

Kommentarer
Postat av: Bea

Vad duktig du är katta! min våg ljuger för mig (that time of the month you know) är svullen som fan =( kram kram

2008-09-18 @ 21:39:49
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Javisst är hon bedårande......

Jag smälter varje gång något klokt kommer ur munnen på henne. Idag lärde hon mig följande:



- Pappa. Om man blandar röd och vit färg.

Ja, då blir det rosa!





Förresten.....Gällande din sidomeny:

http://www.designadinblogg.se/2007/october/om-menyn-har-hoppat-fel.html



(du kanske har pillat i designen?)

2008-09-18 @ 23:38:34
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Daniel

Angående designen på bloggen så funkar den perfekt i Firefox vilket också är webbläsaren alla bör använda :)



Hoppas det gick bra idag.

2008-09-19 @ 16:39:21
URL: http://www.project13.se/blog
Postat av: Mamma

You GI girl!!!! Ha ha va jag va rolig nu eller hur? Puss å kram

2008-09-22 @ 15:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0