Seg dag

De senaste dagarna har varit omtumlande dagar och jag fasade för förra natten då jag skulle jobba natt. Visste att det var Veronika jag skulle jobba med men ibland är nätterna påfrestande.. Men den var hur lugn som helst.. tre ringningar och en förvirrad farbror i korridoren.. det var vad som fanns att göra =) Nästan så det var för lite att göra..

På lördag ska vi till Ullared trots allt som hänt.. och det ska bli så jäkla skoj!! =) Var ett år sedan vi var där och shoppade.. och nu ska det shoppas igen.. ska väl främst köpa lite julklappar till folk och se om jag hittar något kul att ha på mig till Dennis 25-årsfest. Hoppas hoppas!!

Usch bävar för vägningen imorgon, känns inte alls bra.. men man får hoppas.. har cyklat som en galning denna veckan och något måste det väl ge.. sen nästa vecka så är det mätning som gäller.. och det är väl där man ser det. Säger många iaf!

Har börjat vara med i lite bloggtävlingar, det är skitroligt.. får väl se om man vinner något..

Ha det gott allesammans!!

Kram Emma
Dagens nostalgicitat:
*Jag, Anna och Katta kommer in i klassrummet*
Katta: "Vem drog ner persiennerna?"
Jag och Anna i mun på varandra: "Det är mörkt ute"

Kommentarer
Postat av: Markus

Vinn något kul åt mig tösa ;)

2008-10-23 @ 23:51:00
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Köp nån fin julklapp till "folket"!!!!! Hi hi



Puss å kram

2008-10-24 @ 16:45:35
Postat av: Anna(twin)

haha din mamma är la rolig....

ÅÅÅÅ jag fick sån flash bak där=) Fasiken va roligt det va när katta sa det=)

Fast det såg ju faktiskt ut som om någon hade dragit ner persiennerna=)

Jag tror det kommer synas på mätningen iaf...

KRam Anna

2008-10-24 @ 18:52:47
Postat av: Katta

Haha...ja den kommentaren slår väl allt! hehe =P Men vadå det var ju jättemörkt! =P



De kommer synas på mätningen! =)



Puss

2008-10-25 @ 00:31:45
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Tess

Oroa dig inte, du har varit jätteduktig redan nu tjejen! Skynda långsamt.

KRAM

2008-10-25 @ 10:33:10
Postat av: Anna

Spännande med vägningen. Hur gick det? Jag har vägning på onsdagar, men e lite frestad att väga mig imorrn, men jag ska låta bli. Kramar

2008-10-25 @ 22:17:18
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0