Klänning!

Igår på stan la jag undan en klänning och idag bestämde jag mig för att köpa den! Även om jag kanske inte har på mig den imorgon så kommer jag använda den kanske till jul eller annat festligt tillfälle. =)

Övrigt har jag haft lite möte med min grupp och gjort frågor till en enkät vi ska lämna ut på praktikplatserna...Sen efter det hade vi lite idrott och det var rolig idrottslektion idag! =D Massa lekar och skratt för många i klassen hade tentafest igår och jag kan säga att vi var inte många på lektionen idag..och de som kom ändå mådde ju inte sååå jättebra..haha...=P Men vissa kämpade på ändå..;P

Här får ni ett kort på hur klänningen ser ut...nu är bara problemet vilka strumpbyxor man ska ha! =P Hehe..

 

Xoxo you know that you love Sessan..


Kommentarer
Postat av: Emma

snygg den var och vilken snygg figur du fått gumman =) Stolt över dig med!! puss

2008-10-31 @ 21:06:53
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Mamma

Oj oj va snygg klänning och oj oj va snygg du var i den! Nu får killarna se upp!!



Puss å kram

2008-11-01 @ 10:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0