-18 cm

Det är vad jag sammanlagt gått ner på hela kroppen.. Bröst, midja, stuss, överarmar, lår.. mest var det över brösten, där var det -6 cm på en månad. Känns riktigt skönt.. jag märker det själv oxå, känner mig mycket smidigare än förut och konditionen är bättre =) Hur går det för er andra?

Jag läser en otrolig rolig och verklighetsnära blogg med namnet Kotteby. Just nu har han och hans fru ett tandborstkrig, otrolig kul att läsa och se vad dem gör med varandras tandborstar.. när jag berättade om detta omtalade krig för Markus så började han fundera på vad han skulle starta för krig med mig =P Så vi får väl se om det sker något här hemma.. blir minst sagt orolig att han gör något med min tandborste =P Hehe

Igår pratade vi med Martin, Ursula och lilla Elia på Skype, han är så otroligt söt att man vill äta upp honom.. längtar tills man får hålla honom och kramas. Han verkar vara ett snällt barn =)

Nu ska jag njuta av en Marianne-karamell och sen ta ett bad med min älskling =)
Kram Emma
Dagens nostalgicitat:
*Camilla sitter och spår mig*
Jag till mamma: "Vad betydde det hon nyss sa?"
Mamma: "Typ att du ska vidga dina vyer i hjärnan"

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Hahahha....

Sitter han och smider krigsplaner.

Aj aj aj....

2008-10-31 @ 20:50:10
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Daniel

Kul att höra. Själv lyckas jag inte lika bra. Och pastamannen och en halvliters cola idag var ju kanske inte idyllen. Men jag åt med konkurrenten så det var lugnt.

2008-10-31 @ 21:03:24
URL: http://www.project13.se/blog
Postat av: Mamma

Jäklar gumman va du är duktig....GRATTIS igen!!



Usch då...krig...med Markus...då kan ju vad som helst hända ju...hahahaha nu får du allt se upp...eller ner!!!



Puss å kram

2008-11-01 @ 10:51:07
Postat av: Nitania

Duktig! Stort grattis! - EN RIKTIG DRÖMVINST! Plocka själv ihop vad du vill ha i din goodiebag, till ett värde av 1200 kronor. Tävla hos Nitania: http://nitania.blogg.se/2008/november/vinn-hos-mig-en-dromgoodiebag-packa-i-vad-d.html

2008-11-01 @ 11:35:01
URL: http://nitania.blogg.se/
Postat av: Anna

Det går med GI för mig med. Jag har gått ner 3 kg nu och ca 5 cm i midjan :) Kramar

2008-11-01 @ 22:41:05
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Anna(twin)

Men det va ju jätte bra....=) JAg sa ju att det skulle va en del och att det belönas i att man mäter sig=)=)=)=)=) Jätte kul för dig=) GRATTIS!!!!!

Fortsätt att kämpa på=)

Kram

2008-11-03 @ 13:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0