Mysdag

Idag har jag vart med Lena i knalleland och titta lite igen. =P Hittaden e kofta, svart nagellack, läppglans och en jättesöt tröja som det står "I heart you, you mean the world to me". =) Lena köpte oxå en där det stod "Gimme love, keep holding my hand". Sen åkte vi hem till Lenas föräldrar där vi åt lasagnette och tog en promenad i skogen och även ner till sjön. =) Satt och tittade på lite gamla kort från när Lena var liten sen åkte vi hem. Så sådär jättemycket har jag inte gjort idag men det räcker...för jag råkade lägga mig 4 igår...=P och sen gick jag upp 9. Hehe... så ska väl sova snart tror jag..


Söta tröjerna! =)


Fint vid sjön.

Xoxo Sessan

Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Tack :)

Gullig hund!

2008-11-17 @ 01:10:21
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jättesöta t-shirts...vill oxå ha ju!!!! Hälsa Lena!

2008-11-17 @ 12:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0