Duktig!

Ja idag har jag varit duktig! Ledig idag men gick upp 8. Gick ut med hunden sen åt jag frukost och åkte till gymmet. Tänkte att nu får det va dags att träna igen! Det var gött att få sitta där och pumpa lite muskler! =P Efter gymmet åkte jag till stan och shoppade tre toppar och benvärmare och så köpte jag pappas farsdagspresent eftersom han kommer hem imorgon. Det blev ett presentkort på Intersport, så kan han köpa sig ett par nya mjukisbraller för dem som han har är rätt så slitna! =P

Efter stan åkte jag och handlade lite sen hem och ut med hunden. Efter det var det dags att dammsuga och skura golvet. Damma av med trasa på lite olika möbler och hyllor. Tvätta badkaret och toaletten! Sen iväg igen och handla för ja hade glömt att köpa lite saker innan idag så jag slipper handla imorgon....Sen hem igen hämta hunden sen åka iväg och köpa lite mat och sen hem till Lena för att äta! Sen ut med hunden IGEN och sen koppla av lite hos Lena och tjöta! =P Hehe...Sen drog Djoni och jag hem för Lena va trött och hunden och jag oxå...Så detta var min dag! Man hann med rätt mycket ändå! 

Höll på att glömma en rolig sak Lena berättade om. I onsdags så var Lena och handlade och Lena är förkyld och hade tappat rösten så hon kunde inte prata.

Lena står och ska ha en sak som ligger längst upp på hyllan, (Lena är kort typ 158-160), Lena försöker verkligen får ner varan men går inte...då kommer en kille (som är basketspelare) och ska ha en vara som ligger precis bredvid Lenas...så ser han att Lena försöker få ner varan så han frågar:

Basketkillen- Behöver du hjälp?
Lena kan inte prata utan ler och nickar snällt. 
Basketkillen- Vilken ska du ha?
Lena pekar så snällt så...
Basketkillen tar ner varan och Lena gestikulerar och försöker få fram ett litet Tack men det låter inte så mycket...
Basketkillen- Va? Vad sa du?
Lena försöker åter igen gestikulera Tack och ler försiktigt.
En annan kille som är med basketkillen säger till basketkillen
- Hon kan nog inte prata...
Lena visar tummen upp för killen och ler och pekar på halsen
Basketkillen fattar och säger Hej då och går...

Lenas arbestkompis som tydligen oxå var på CITY och handlade såg alltihopa och stod en bit ifrån och asgarvade åt Lena..hehe...

Ja ibland kan man få sig ett skratt när man är runtomkring Lena...hehe ;P

Xoxo kisses from K.

PS. Vill bara påpeka att det är tråkigt att det inte är så många som kommenterar det jag skriver...för jag vet att ni är fler som läser än vad som kommenterar...TACK NI som kommenterar! =) .DS.

Kommentarer
Postat av: Bea

Gud vad duktig du har varit K! och lilla lena alltså... vad jobbigt det måste vara att tappa rösten... kram kram

2008-11-15 @ 09:41:15
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Anna

Visst är det en skön start på helgen att träna på lördagen! Jag körde ett pass 10.30 idag, kanon! :)

2008-11-15 @ 20:51:59
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Vad skoj att du är med, lycka till.

2008-11-16 @ 00:44:08
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Saga

Skriv vad du heter och hur gammal du är så är du med i tävlingen! :D

2008-11-16 @ 00:47:47
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0