Valborg

Igår var det dags för en partykväll med gänget. Men först var det dags för redovisningen av projektet vilket gick bra och alla blev godkända. Efter det mötte jag och Angelica upp Anna på skolan och vi drog till Max för att äta mat med Bea där. Sen drog vi till systemet för att inhandla det sista inför kvällen. När det var klart gick vi till Bea för att lämna spriten och sen hem till mig för att fixa oss.

Eftersom lilla Katta är så glömsk så glömde jag att lämna lite cider som jag hade hemma men efter lite fjäsk för pappsen så körde han ner oss till Bea och sen även ner oss till stan till restaurangen Lilla Tavernan i stan, (grekisk restaurang). Det var jag, Bea, Anna, Mathias, Angelica somvar ute och åt.  Det var jättegod mat! =) Jag åt grillspett med strips och lite sallad på det. Efter att vi var mätta och belåtna gick vi ner på stan för att titta på det årliga kortegen. Egentligen är den inte så bra men det är lite av en tradition att gå och titta. Anna och Angelica förstod sig inte riktigt på den hehe..=P

Efter kortegen drog vi hem till Mathias på förfest. En lyckad förfest. Vi blev ett litet gäng. =) Det var utöver vi 5 så var det Lena, Jenny, Gunnarsson, Krisse, Tom, Kim och Petri. Efter en lyckad förfest drog vi till Harrys. Det var rätt okej där men musiken var väl inte den bästa. =/ Var inte där så jättelänge vi drog väl runt 1 tiden. Jag och Anna följde Angelica hem för vi ville inte att hon skulle gå hem själv till Norrby. När vi hade sett till att Angelica hade kommit hem ordentligt var det bara att gå ner till stan igen för att ta bussen hem.

En rolig sak som hände mig var att när jag skulle gå över övergångsstället där det är kullersten och jag hade högklackat och rätt smal klack. Jag går över vägen och känner att klacken fastnar men tror att skon ska följa med men det gör den inte! =P Hehe..så skon satt kvar i marken och jag bara "NEEEJ" min sko haha...så jag fick gå tillbaka och dra upp den. Som tur är så kom det ingen bil och skon klarade sig bra. Men skoj var det haha...

Ne egentligen borde man stanna kvar på förfesterna om dem är så roliga som vi hade det igår. =) Men nästa gång blir det bara hemmafest antar jag och det ska bli skoj.

Puss & Kram vi syns på stan ;P (Katta)


Kommentarer
Postat av: Markus

Stackars sko :(

2008-05-01 @ 11:57:40
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0