Utmaning ;)

Läste Maddes blogg och blev utmanad och då skulle man skriva detta i sin blogg =)

För 5 år sedan... tog ja studenten som barnskötare.
För 3 år sedan... flyttade jag till Lund och Markus =)
För 1 år sedan... påbörjade jag min utbildning till undersköterska.
För 3 månader sedan... var hemma hos pappa för första gången på många år.
Igår... spelade jag Nintendo Wii med Markus, Malin och Lelle.
Imorgon... ska jag plugga och träna.
Om ett år... har jag ett fast jobb.
Och jag utmanar... alla som läser detta =)

//Emma

Kommentarer
Postat av: Anna H

Jag antar utmaningen ;)

2008-05-13 @ 10:22:22
Postat av: Linda

Jag antar med utmanningen....:P

2008-05-15 @ 18:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0