Plugg + bak

Idag har jag pluggat, skrivit klart litteraturseminerum 1 av 5 möjliga! Uscha säger jag bara! Men denna var värst av dom alla tror jag för frågorna var inte lätta att svara på men jag skrev ner nåt iallafall. Men jag har inte bara pluggat, har även hunnit baka lite, blev så sugen på hallongrottor så det fick bli det. Fast jag gjorde Jordgubbsgrottor istället för jag hade ingen hallonsylt hemma bara jordgubb. Men de blev lika goda ändå. =)


Mina jordgubbsgrottor

Får ju berätta att i helgen var jag hos syrran och hjälpte dem att måla lite på  huset. Det var lite jobbigt men rätt skoj oxå. Jag gillar att dona och hålla på. =) Men det var lite varmt, men man ska inte klaga, så jag stod i shorts och bikiniöverdel så lite färg fick man nog. Senare på kvällen var det grillning som gällde hos trevliga grannar och syrran orkade inte bara sitta ner så hon skulle hoppa studsmatta. =P Hon skulle försöka sig på att sätta sig ner på rumpan och sen ställa sig upp igen, det gick väl sådär...hon blev baktung på nåt konstigt sätt. Kanske ska säga att hon hade kjol med och då var det väl lite svårare hehe...Vi bytte om till byxor sen och då klarade hon det. Hon blev överlycklig hehe...Ja man ska ju ha barnasinnet kvar. ;P Ska åka till syrran snart igen och fortsätta att måla för det var bara grundfärgen och vi var inte helt klara med huset heller. Men det ska bli skoj för jag har alltid skoj hos syrran. =)


Syrran som hoppar studsmatta =P

Ne nu ska jag lyssna lite på musik innan jag ska gå och lägga mig och läsa lite ur boken Bakom stängda dörrar, en riktigt bra bok, en verklig händelse som handlar om en kvinna som berättar om när hon blev sexuellt utnyttnad av sin pappa när hon var yngre. Hemskt att det ska finnas sånna hemska människor!!!


En liten vårbild på Djoni hihi

Pussar & Kramar från Sessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0