Nya skor

Igår köpte jag mig två par nya skor, ett par till vardags och ett par till bröllopen jag ska på i sommar =) Blev helt kär i dem när jag såg dem.. hihi

Idag var vi på studiebesök på Nämndemansgården, det är ett behandlingshem för alkohol-, narkotika- och läkemedelsberoende. Var ett väldigt spännande möte och det låg så himla fint ute i skogen. Man fick sig en del tankeställare.. det är lättare att bli beroende än man tror så var försiktiga därute.

Fan sitter med mitt allra sista arbete men kommer ingen vart med det.. har fått ihop 3½ sida och det ska vara minst 5 sidor.. vet inte hur jag ska göra för jag hittar ingen mer fakta att använda mig av.

nu börjar visst unga mödrar så jag ska kolla på det.. see ya later =) //Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det är svårt att hitta snygga skor. VAr köpte du dina?

2008-05-28 @ 22:06:12
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Grattis till nya skorna!!! Puss å kram

2008-05-29 @ 10:27:03
Postat av: Daniel

Låter som ett bra studiebesök. Hade varit intressant att vara på.

2008-05-29 @ 14:39:27
URL: http://deadlyghostwire.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0