Mysdag

Igår åkte jag, Bea, Mathias och Angelica till Anna i Alingsås. Vi åkte dit runt 15 tiden med min lilla bil. När vi kom fram åkte vi och handlade de sista till grillningen. När vi kom hem var det dags att grilla. Vi fick igång grillen och den som fick sköta grillningen var ju såklart kocken själv, Mathias. Det är tur vi har en som vet hur man ska göra hehe...Fast vi hade nog klarat det men bäst blir det med han till hjälp. =)

Efter en god bit mat spelade vi lite kubb. Vi delade upp oss så vi var två mot tre. Beas lag vann hela tiden. =P Fast jag och Mathias vann en gång, det var då vi spelade 84:orna mot 87:orna. Alltså så är 84:orna bäst! Hehe...=P Sen tänkte vi att vi kör en turnering så vi körde två mot två och vinnaren får möta en annan. Men ja, jag får väl säga Bea är helt enkelt bäst! Hon vann över alla oss hehe..så ere bara för oss andra att öva som bara den tills nästa gång vi ska spela de! =P Hehe..

Efter lite spelande och gungande så gick vi in för att förbereda oss inför melodifestivalen. En del låtar blev bättre och bättre ju mer man hör på dem och andra inte. Jag hade gärna sett att Armenien hade vunnit, men hellre Ryssland än Grekland. Tycker att det var lite för mycket Helena-kopia med låten och hur hon skulle dansa och kläderna me. Så ja, jag får väl säga Grattis Ryssland ni har väl förtjänat att äntligen vinna me tanke på hur mycket pengar ni har lagt ner på detta i år...Efter melodifestivalen tog vi och tittade på några kortfilmer fast skräck. Det var 5minuterssnuttar från kända Japanska skräckisar, vissa verkar riktigt bra andra va väl sådär. Efter det gick vi och la oss för att sova.

Idag söndag vaknade vi runt 9 tiden åt frukost ute och sen åkte vi hem. Hämtade mina linser och mina glasögon så nu kan jag se bra igen. =) Slank in på Kappahl me och såg en väska som jag blev såå kär och var bara tvungen att köpa så nu har jag en jättesöt väska! Annars har mest tagit det lugnt idag och försökt att plugga lite men det har väl gått sådär. Var på kyrkogården oxå med pappa med tanke på att det är morsdag, tog ett kort så ni får se nu när de har planterat lite blommor. =)

Innan när jag satt vid datan så låg Djoni och sov i sängen som han brukar göra när bara jag är hemma. Men det sjuka är att han låg inte på det goa täcket utan ne han var tvungen att ligga på min kurshandbok! =P Som att den är så himla mjuk! (not!) Men men är man sjuk hund så är man hehe...Här kommer ett kort på hur det såg ut.


Sjuk hund eller vad? =P



Mammas grav med lite fina blommor


Min nya väska fiiin! =) Eller vad tycker ni?

Tack tjejer och kille för en trevlig lördag. =)

Xoxo (Sessan)

Kommentarer
Postat av: Anna

Så skoj hade vi:) Men varför har du inte lagt upp nån bild från grillkvällen?:O

2008-05-26 @ 14:26:33
Postat av: Katta

För att jag inte har några bilder än från kvällen! =P

2008-05-26 @ 14:35:54
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hallå där...VILL OXÅ ha en sån väska...sååååå söt alltså!!

Puss å kram

2008-05-27 @ 10:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0