utmaning avklarad

Då har jag slutfört min egen utmaning att gå från skolan som ligger på öster och gå hem som ligger på väster.. tog 1½ timme att gå i normal takt med tung packning =) Hade massor med böcker med mig till skolan idag eftersom  jag hade först lektion och sen prov i Geriatriken.. känns inte som om det gick så bra men kanske kanske jag får ihop ett G.. hoppas går =)

Borås HC är vidare till Playoff 2 och det är så spännande =) Dem har verkligen gjort ett bra jobb uppe i Allsvenskan som de gick upp i nu till denna säsongen =) Skulle vara ännu roligare om de gick upp och fick kvala om en plats till Elitserien.. =)

Niklas alias Djungelvrål försöker värva mig att börja spela med dem på ett konto på Travian.. och jag sa sist när vi slutade spela att jag inte skulle spela på riktigt LÄNGE men han fick mig sugen på Travian igen.. det är inte bra =P Men har lovat att jag ska tänka på det iaf, lovar inget ;)

Många kramar till alla som jag tycker om där ute =) //Emmis

Kommentarer
Postat av: Lindan P

Haha men det gjorde dem inte:P

2008-03-11 @ 10:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0