Trött *gäsp*

Idag är jag så trött..vet riktigt inte varför. Gick iofs och la mig runt 12 igår kväll men det brukar inte vara nån fara. Gick upp halv 7 imorses för jag började 9. Skulle bara vara publik på 3 pjäser i skolan, så vi slutade runt 11 tiden. Jag gick hem i det fina vädret. Inte för att det är så fint med snö och is men solen sken så det var lite mysigt. =)

När jag kom hem la jag mig under en filt och tittade lite på TV. Jag sov lite också innan jag tänkte börja skriva på min uppsats. Efter att jag sovit en stund tänkte jag börja skriva men har fan ingen ork eller motivation! =( Vet inte vad jag ska göra. Måste sätta igång med den för i helgen har jag typ ingen tid! Få se om jag kan komma på nåt att skriva lite senare..annars blir det till att skriva mycket imon! Har ju ingen skola nu fram till den 26e så på det sättet är det skönt men hade gärna varit klar med uppsatsen nu. *suck* Den ska bara vara på 2 sidor men ändå, hatar alla dessa jävla referenser! =P Hehe..

I helgen som var hade man besök av Tobbe det var trevligt och mysigt...;) Hihi...Får se när han har tid att ses igen...killen kan inte planera/boka in nåt hehe...=P Lördags va ja hos syrran och tittade på melodifestivalen och faktiskt så tycker Jag att rätt låt vann. Även om svenska folket hellre velat se Sanna, som hade en bra låt men jag tror ändå att Perelli har större chans i Belgrad, men men det återstår att se.

Jag ska försöka att bli bättre på att skriva, kan inte va sämre än Emma...hehe..=P

Nu ska jag se om jag kan komma på nåt litet att skriva på uppsatsen så att man ser att ja åtminstonde börjat! =P

image148
Tyckte den va så söt =)

Puss & Krams på er från Kattisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0