Sexuellt ofredande av cykel

det stod det om igår i tidningen, helt sjukt.. en man som går runt och runkar i damsadlar på något sätt.. cyklar som blivit stulna och sedan hade de hittats med spermaspår på sig. Är man frisk i huvet när man gör såhär? Skulle inte tro det!

blev så arg igår, hade påbörjat en pannkakssmet och var nästan färdig.. bara äggen som skulle i och när jag började knäcka i äggen så kände jag att det luktade spya.. det visade sig att äggen som jag köpte i fredags var dåliga fast det stod att de skulle gå ut 19 mars.. har dem börjat ändra bäst-före-datumen på äggen nu oxå? =P

Plugg igår och idag är det oxå plugg som gäller, har prov på tisdag i Geriatrik.. måste få minst VG, nöjer mig inte med något annat!

Shit va dem stavar på tv, det är ju Vasaloppet =) norrmän som leder just nu, heja någon svensk =)

Hejsvejs.. Kramar Emma

Kommentarer
Postat av: Linda P

Haha stod det om sånt äckligt i tidningen igår ? helt sjukt.
blev det ngn pannkakssmet?

2008-03-02 @ 12:18:44
Postat av: Anna H

Vasaloppet e mysigt att kolla på. Jag blir så nostalgisk och tänker tillbaka på vad jag gjorde vid denna tid för olika antal år sedan. Kramar

2008-03-02 @ 19:10:11
Postat av: Linda C

Äckligt med den gubben. *mår illa*

Irriteradnde med äggen!

2008-03-06 @ 15:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0