Sexigaste yrket??

Jag tittade precis på fråga Olle och de hade gjort en undersökning på vilka yrken som var sexigast. Så jag tänkte kolla det här med...om nu nån kommer kommentera hehe...Men jag tror att killar med snickarbraller e sexigast, killar där de får vara händiga hehe...läkare gillar ja inte e sådär stelt på nåt sätt. =P Kockar kan jag tycka är ett sxigt yrke också..svårt de där..hehe men ni kan väl gärna säga vad ni tycker?? =)

Här kommer lite att välja mellan:
image150
Ambulansförare

image151
Brandman

image152
Kock

image153
Läkare

image154
Polis

image155
Snickare

image156
Pilot

Så nu har ni lite att välja mellan men ni får gärna säga nåt annat yrke om ni gillar nåt jag inte har med. =) Självklart får ni killar säga vilka yrken som är sexigast för tjejer...hehe

Puss & Kram från Katta

Kommentarer
Postat av: Anna H

Snickare, pilot, polis och kostymkillar i allmänhet :)

2008-03-20 @ 08:26:52
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: Anna

Jag tycker snickare och brandman. Fast mest snickare:)
Kram

2008-03-20 @ 16:40:28
Postat av: Bea

Kock så klart! :P

2008-03-20 @ 18:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0