Plugg, plugg och åter plugg!

Det är fan det enda man har gjort det senaste! Visst jag ska väl inte klaga för jag har faktiskt själv valt att gå på högskolan men ändå!! Sen har jag omtenta imorgon som jag hoppas på att jag kommer klara! För jag orkar inte ha den bakom mig! =( Så snälla, snälla ni som läser detta håll tummarna på att jag klarar den imorgon!! Efter det är det lite lugnare i skolan och det ska bli skönt! Vi har en gestaltning vi ska göra i gruppen men det är inte så jobbigt, är mest att skriva ett manus på vad det är vi ska göra.

Snart är helgen här och det ska bli så skönt. Får se vad jag hittar på...om det blir syrran, utgång, eller om Tobbe kommer. =)

Ne nu ska jag dyka ner i böckerna igen innan det är dags att släcka för dagen. *suck*

image139
Såhär roligt har jag haft det de senaste dagarna! =( plugg, plugg och åter plugg!

Puss & Kram från kokkoKatta!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att det gick bra idag och att mina anteckningar har varit till hjälp! Kramar Bea

2008-03-07 @ 12:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0