Långpromenad

Idag har det varit blandat väder, lite regn & lite sol. Men mest har det varit uppehåll och soligt. =) Efter att ha ätit frukost började jag att plugga lite. Men det gick inte så bra för jag fick en massa andra tankar i huvudet på grund av en viss person! =P Hehe..så jag drog till Lena. Hon skulle stryka sitt ansikte, ja det heter så. Men inte för rynkorna utan för att få en finare hud och ta bort orenheter. Sen skulle såklart maskinen testat på mig! Men det var rätt skönt med ansiktsmassage. =) Fräsch kände man sig efteråt också.

Efter ansiktsstrykningarna drog vi ut på en liten promenix trodde vi men vi råkade vara ute i 3 timmar! =P Hehe..men det var så mysigt väder och vi skulle titta på Lenas morbrors lilla stuga som ligger bortanför Almenäs, (ja ni som vet vad Almenäs är vet vad jag menar ni andra får fantisera bara.) =P Kan säga att när vi kom hem var hunden heeelt slut och låg och sov! =P Vi lagade lite hamburgare och åt med bröd och lite tillbehör. Tjötade lite till sen drog jag hem.

Här nedan kommer lite bilder från dagens promenad. =) Hoppas ni har haft en bra helg alla!

image134
Fint eller hur! Speciellt med den lilla bron. =)

image135
Fint redan nu men tänk sen när det är vår eller sommar! Längtar!

image136
Lite vårblommor =)

image137
Ännu en blomma. =)

image138
Lenas stoooora kopp jämfört med lilla Djoni. =P Hehe..(den e till för blommor om ni inte visste)


Pussar & Kramar från en snuvig Katta

Ps. Vill tacka alla goa underbara vänner som finns där ute och ställer upp för mig när jag behöver er. Ja Tobbe du får även ta åt dig..;) Hehe...Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0