Hmm...

Har egentligen inget speciellt att skriva men kände ändå att jag ville skriva nåt litet. Idag har det väl varit en sådär dag, vaknade av att jag hade jätteont i huvudet så fick knappt i mig någon frukost. Men efter en tablett och lite vila blev det bättre, men känns som att jag fått tebaka den nu igen. Skulle behöva lite massage men finns ingen som kan ge mig det så får va utan. Har gjort en rolig sak idag, var på buggen med Anna och buggade lite. Det var skoj, tror jag ska fortsätta vi får se hur jag känner mig nästa söndag.

Denna veckan kommer gå så segt känns det som. Har ingen ork till nåt längre! Vill bara dra täcket över huvudet och stanna där. Känns som att denna veckan kommer tankarna bara snurra i huvudet på mig...men vill inte att de ska göra det, det är jobbigt att gå runt och tänka för mycket. Får försöka sysselsätta mig på nåt annat sätt...

Nu ska jag titta lite på Andra avenyn.

image157

Puss på er alla som finns där för mig!

//Katta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0