biljettkontroll

Idag var det biljettkontroll på bussen, Securitas som har hand om det visst =) Det var första gången under mina snart 3½ år i Lund som jag varit med om en biljettkontroll =) Men någon gång ska vara den första för allt sägs det..

Fick lite jobb idag när jag skulle ringa chefen på avd 88 för att fråga en sak.. så ska jobba några timmar imorgon och lite på torsdag =) Ska bli spännande och skönt att få pengar =) även att få in en fot på den avdelningen oxå.. hon blev jätteglad när jag sa att jag var intresserad av sommarjobb hos dem =)

Skolan idag var inte så lång.. 1½ timme typ, perfekt skoldag tycker jag =) Fick uppgift att göra eftersom jag inte kommer vara på lektionen på torsdag pga jobb.

"Wake me up before you gogo" =) glöm inte det Linda ;)

Kramar Emma

Kommentarer
Postat av: Linda P

Hahahahaha

2008-03-11 @ 18:58:11
Postat av: Linda C

Ett tag var de helt galna här med att kolla biljetter, men nu var det evigheter sedan jag såg någon.

2008-03-11 @ 21:41:33
Postat av: Anna H

Bra å få in en fot när det gäller jobb =) Kram

2008-03-11 @ 21:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0