BHC, BHC, BHC!!!

Just nu spelar BHC en viktig match! De spelar mot västerås...och just nu står det 1-1! Västerås har vunnit en match mot oss och därför måste vi vinna matchen idag och sen den efter. Vinner Västerås idag har vi ingen mer chans...Vi spelar om en kvalplats mot elitserien! Kan ni fatta?! Elitserien! De trodde man inte om BHC men de har verkligen utvecklats de senaste åren! =) Jag var på matchen nu i onsdags då de spelade hemma mot Västerås. Det stod 2-2 i slutsignalen men de fick spela en förlägning för någon var tvungen att vinna och tyvärr gjorde Västerås mål! =( Men ikväll är det nya tag som gäller! Kämpa BHC!! =D

image141image142
TVå bilder på BHC, vet tyvärr inte varför de blev så dåliga...hmm...=S

Förra helgen var jag ute med Jenny och vi hade skoj som alltid! =D Förutom att musike var dåligt de sista..men det gjorde inget för vi fick dansa av oss iallafall. =) Så en lyckad kväll blev det trost allt!

image143
Ey det e ju jag och Poison ;) hehe

Igår var jag så seg så lilla Katta tog ett litet bad med skum och stearinljus, bara sällskap som fattades..=P Hehe...

image144
Lilla jag o i badet..man ser liten bit av mitt knä..hehe..

Ne nu ska jag titta på den spännande matchen och så väntas ju sällskap också...;)

Puss & Kram på er alla från lilla Kattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0