Vet inte...

Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, kände bara att jag ville skriva i bloggen. Egentligen kanske dumt när man inte har något direkt ämne eller nåt roligt att berätta...

Idag åkte pappa till Norge, han ska hälsa på brorsan. Pappa fråga aldrig om jag ville åka med men det hade ja inte velat heller. Sean- Ivan är ändå inte hos brorsan, (Sean- Ivan e brorsans son). Då ser jag ingen mening med att åka dit och bara hälsa på brorsan för vi har inte så bra relation nu efter förra gången då vi rök ihop lite. Men det är rätt skönt att ha lite FF hemma. ;P Så KILLAR:

-DET ÄR BARA ATT KOMMA! ;P Hehehe...

För övrigt så har jag varit med Angelica, vi har ätit pizza och kollat på en film hemma hos henne, tyvärr kommer ja inte på vad det heter nu...men den var rolig. Nu ska jag njuta av att vara ensam...fast vill samtidigt inte vara ensam, vill ha en pojke här som kan gosa med mig men vet inte vart han är...

Xoxo (Sessan)

Kommentarer
Postat av: Bea

Katta lilla! Vi får ta och lägga ut kontaktannonsen snart... du får ta och renskriva den! =) vi kommer ju hålla dig sällskap på fredag och om du vill kan ju jag och anna prata med djupa röster hela kvällen =P

kramar Bea

2008-06-11 @ 19:18:59
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med det bea skriver.. Djupa röster och djupa samtal, låter det bra?:P



xoxo

2008-06-11 @ 21:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0