Söt liten njure ;)

Ja igår var jag på ultraljud av min mage, och det verkar inte vara något allvarligt. Men dem hittade inte gallgångarna och det kan betyda att det sitter en sten och täpper till.. sen tog dem lite kort på pancreas (bukspottkörteln).. dem skulle kolla på det mer. Det känns faktiskt ganska så bra ändå.. Dem kollade njurarna oxå för säkerhets skull, dem var verkligen söta.. såg ut som små nötter =)

Fy va varmt det var igår, höll på att smälta bort när vi gick hem från sjukhuset. Jag har insett att det inte är så smart att ha svart skinnväska när det är stekande sol =) Så ska försöka hitta en tygväska istället..

Saknar mitt smultronställe, Varberg - Getterön.. måste försöka åka dit i sommar.. älskar det stället!!

Ikväll ska vi äta på Stäket och ha avslutning med klassen. Trots att vi inte haft så där jättebra sammanhållning i klassen så kommer jag ändå sakna folket. Hoppas man kan hålla kontakten med vissa.

Disken ropar på mig så det är väl bäst jag lyssnar på den =) Ha det gött allesammans! Kramar från en SOLBRÄND Emma

Kommentarer
Postat av: Daniel

Att organ kunde vara söta var något jag inte trodde var möjligt. Men varmt var det iallafall.

2008-06-03 @ 11:50:31
URL: http://deadlyghostwire.webblogg.se/
Postat av: Bea

Det är nog första gången någonsin som jag har hört någon säga att njurar är söta! Så grattis =P

/Bea

2008-06-03 @ 12:45:40
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Marie

Saknar dig...



Hoppas att vi kan umgås på getterön i sommar...



Många kramar Marie och Amanda

2008-06-03 @ 15:40:59
Postat av: Anna

Klaga inte på solen o värmen! ;)

2008-06-03 @ 18:01:26
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Linda

Ja trevligt var det=)

2008-06-04 @ 17:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0